تعداد بازدید: 4009

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 27 شهريور 1384-0:0

"ميرنيا" رفت

دانشگاه مازندران،رييس جديد پيدا کرد.


طی حکمي از سوی وزیر علوم، رييس جدید دانشگاه مازندران منصوب شد.

دکتر محمد مهدی زاهدی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، با پذیرش استعفای دکتر سید خلاق میر نیا رییس سابق دانشگاه مازندران ، دکتر نادعلی بابايیان را به سمت سرپرست دانشگاه مازندران منصوب کرد.

از سوي ديگر يادداشت امروز khorasannews به مشكل خوابگاه در دانشگاه مازندران اختصاص داشت.اين روزنامه آورده:

با شروع سال تحصيلي جديد در مدارس و دانشگاهها يکي از مشکلات کهنه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالي کشور و به خصوص استان مازندران يعني خوابگاه ها نمايان مي‌شود. اين امر در دانشگاه مازندران به عنوان بزرگ ترين مرکز آموزش عالي اين استان بيش از پيش مشهود است به طوري که در سال‌هاي قبل برخي از خوابگاه هاي آن به دليل پيشروي آب دريا و طوفان ها دچار خسارت شدند. با وجود تمامي اين مشکلات اين دانشگاه به دليل محدوديت‌هاي فراواني که در اين زمينه دارد باز هم قصد دارد تا دانشجويان را در اين خوابگاه ها اسکان دهد و براي دانشجويان جديد هم اعلام کرده است که خوابگاه در اختيار آن ها قرار نمي‌دهد.
در ادامه اين يادداشت آمده: استان مازندران در سال هاي اخير در زمينه دانشگاه و مراکز آموزش عالي ارتقا چشمگيري داشته است ؛به طوري که در حال حاضر از اقصي‌نقاط کشور براي تحصيل در دانشگاه هاي اين استان دانشجويان فراواني هر ساله وارد اين استان مي‌شوند و براي آن که بتوانند با آسودگي بيشتري به تحصيل علم مشغول شوند ناگزير به استفاده از خوابگاه مي‌باشند. ضرورت اين امر در دانشجويان دختر بيشتر است.
به نظر مي رسد يکي از چالش هاي رييس جديد اين دانشگاه،امکانات رفاهي از جمله مشکل خوابگاه هاباشد.

 



    ©2013 APG.ir